Morgen vliegen naar Amerika! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Morgen vliegen naar Amerika! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Morgen vliegen naar Amerika!

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

24 Juli 2016 | Nederland, Schiphol

Hallo allemaal,
Ik ga morgen 25-6-16 vliegen naar Amerika (new york).
Ik heb er super veel zin in!
Morgen nemen we om 7:00 s 'ochtends de trein naar Schiphol en
vliegen om 11:40 naar New york en we komen om 12:50 (amerikaanse tijd) aan.
Dit was gewoon even wat info over mijn eerste reisdag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de keer!

Groetjes van
Ernst, Stijn , hella en Regina

  • 24 Juli 2016 - 13:27

    Nanda:

    Heel veel plezier allemaal en een goede reis! Ben benieuwd naar je verhalen Regina. Super leuk deze blog. Ik zal hem goed in de gaten houden!

    Liefss

  • 24 Juli 2016 - 21:39

    Yvonne :

    Hi lieverds, heel betel plezier. Ik ben benieuwd naar je eerste foto.
    Kiss Kiss Yvon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 2919

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: