eerste dag in Amerika - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu eerste dag in Amerika - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

eerste dag in Amerika

Door: regina

Blijf op de hoogte en volg regina

26 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

hee allemaal,
We zijn aangekomen New york!
wij zijn geland om 12:30 uur (amerikaanse tijd) toen moesten we lopen naar de paspoort controle en daar moesten we wel 1,5 uur wachten tot dat we aan de beurt waren. alleen toen kwamen we daar en moesten we een vingerscan en een foto laten maken. en ja ik was te jong dus ik mocht geen foto en vingerscan laten maken, dus eigenlijk heb ik 1,5 uur lang voor niks in de rij gestaan. Maar ja daarna hebben we de koffers gehaald en zijn we met de metro naar het hotel gegaan. We moesten vanaf de metro ong nog 10 min lopen. toen zijn we in het hotel nog ff gaan chillen.
En nu gaan we naar time square.
Dus tot morgen!
Groetjes van ,
Ernst, hella, stijn, gina
xxxx

ps kijk even bij de foto's

  • 26 Juli 2016 - 07:36

    Ygreefhorst@yahoo.com:

    Ooo dat Was lang wachten voor de douane!!! Maar daarna is het van " Here we are NY" !!!! hoop dat je wat hebt kunnen slapen in het vliegtuig!!! Fijn dat jullie niet zo ver moesten reuzen om het Hotel te bereiken. Alle koffers en bagage gelukkig ook goed aangekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 2924

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: