Laatste dag in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Laatste dag in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Laatste dag in New York

Door: Hella en gina

Blijf op de hoogte en volg regina

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

Hee allemaal,
We hebben vandaag een geweldige laatste dag gehad in ny. We zijn eerst naar het Rockefeller center geweest en daar had je heel mooi uitzicht op de stad. Maar het leek wel een beetje op het uitzicht vanaf empire state building. Binnenin zitten diverse tv studio's waarin o.a. De late night show van Jimmy Fallon. Daarna even bij tanken bij de Starbucks. Vervolgens naar Central Park.
Het is een mooi park met heuvels en rotsen. In het park een grote vijver met Lotus bloemen, Waterschildpadden en een fontein die ook in de tv serie Friends voorkomt. Natuurlijk gingen we ook naar het stuk park dat ter ere van John Lennon, strawberry fields heet. Er is een mozaïk met het woord: imagine.
Daarna een brunch van allemaal natuurlijke producten. Een cola was niet te krijgen