Vanuit Columbia naar Virginia - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Vanuit Columbia naar Virginia - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Vanuit Columbia naar Virginia

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,
Vanochtend zijn we nog even naar het witte huis gegaan.
Het was heel gaaf om dat in het echt te zien.
Daarna zijn we vanaf het hotel opgehaald door een taxi om naar de autoverhuur te worden gebracht. Daar hebben we de auto opgehaald. En zijn we gaan rijden naar het shenandoah natuur park. Hier logeren we in een huisje met prachtig uitzicht op de vallei. We hebben hier gegeten en luisteren nu naar live muziek.
Het is iets heel anders dan de stad.

Xxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2926

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: