Naar het stadje charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Naar het stadje charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Naar het stadje charleston

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Charleston

Hee allemaal
Vandaag zijn we naar het stadje charleston geweest.
Eerst gingen we naar een markt daar was het heel gezellig. Vervolgens zijn we naar een bakkerij/ café geweest en hebben daar wat gegeten. Daarna gingen we naar het slavenmuseum. En na het slavenmuseum gingen we met een Bus een rondje rijden door de stad. Daarna zijn we nog even naar de boulevard gegaan en hebben daar pelikaan gezien. Vervolgens zijn we gaan eten bij five Guys ( hamburger tent) en daarna zijn we naar ons hotel gegaan en daar hebben we de opening van de olympische spelen gekeken en daarna zijn we gaan slapen

Tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 2929

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: