de tweede dag in New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu de tweede dag in New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

de tweede dag in New york

Door: regina

Blijf op de hoogte en volg regina

27 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

hallo Iedereen,
leuk dat je weer mijn blog bekijkt!
vandaag zijn we gaan ontbijten bij een bakkerij dat ligt in de hal bij de subway (metro). toen hebben we daar een bagel gegeten en een kopje thee gedronken en toen zijn we met de metro naar Empire Sate building gegaan en dat was heel gaaf. Omdat je heel mooi uitzicht hebt over New York. Daarna zijn we even wezen winkelen en hebben geluncht bij een heel gezellig zaakje en toen zijn we naar het chrysler gebouw geweest en daarna gingen we naar 9/11 memorial en ik vond dat heel mooi om te zien.
Daarna zijn we nog naar wall street geweest en toen hebben we de subway terug gepakt naar ons hotel. Daar gingen we ons even opfrissen. En daarna gingen we nog naar Timesquare en dat was heel gaaf om te zien en toen zijn we daar nog wat gaan eten en toen gingen we terug naar ons hotel en nu ga ik slapen.
Dus ja tot morgen
bekijk even de foto's

groetjes van ons
xxxxxx

  • 27 Juli 2016 - 08:50

    Ygreefhorst@yahoo.com:

    Oo wat een geweldige dag hebben jullie gehad!! Empire States en andere high-Lights. Top!! Ik begin al aardig jaloers te worden op jullie!! Hoe is het eten? Big bigger bigst? Ghighi. Dikke kus uit warm Amsterdam.

  • 27 Juli 2016 - 08:53

    Ygreefhorst@yahoo.com:

    Oja, ik kan helaas de foto's niet zien. Ik heb alleen de eerste van Hella &Stijn met d'r koffers gezien. Toen jullie net aankwamen in NY.

    @ Nanda kan jij de foto's wel zien ?

  • 27 Juli 2016 - 08:56

    Ygreefhorst@yahoo.com:

    Oeps, herstel. Ik heb de foto s gevonden!! Hoe dom Aan de linker kant vd pagina onder foto s natuurlijk. Ghighi.

    Mooie uitzicht foto over NY.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2923

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: