Dag 2 in het natuurpark - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Dag 2 in het natuurpark - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Dag 2 in het natuurpark

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

02 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Luray

Hee allemaal,
Vandaag zijn we in de ochtend gaan wandelen naar de top. Daar had je heel mooi uitzicht. Daarna hebben we de auto gepakt en hebben we vanuit de auto een (baby) beer gezien. Ook hebben we nog een hert gezien. Daarna zijn we naar het huisje gegaan. En ging ik meteen op bed liggen want ik kreeg plots migraine. Dat was ook de rede dat ik die dag niks op mijn blog schreef. Ik ben gaan slapen en in de avond zijn we weer wat gaan eten en hebben weer naar live muziek geluisterd.
Daarna zijn we terug naar het huisje gegaan en zijn we meteen gaan slapen.

Bekijk ook even de foto's
Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 2922

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: