Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Roanoke

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Roanoke

Hallo allemaal,
Vanochtend zijn we snel de koffers in gaan pakken. Want we moesten al vroeg in de auto zitten naar roanoke. We waren rond een uur of 2 in roanoke. Toen zijn we heel even gaan chillen op de hotel kamer. Vervolgens zijn we met de auto even naar het het dorpje gegaan en hebben daar schaaf ijs gegeten. Daarna zijn we gaan rijden naar de grootste ster die men ooit heeft gemaakt.
Toen zijn we ook nog even langs de bloementuin gereden. Vervolgens gingen we naar een mall en daar gingen we even rond neuzelen. In de mall zat ook een restaurant. Daar hebben we wat gegeten en zijn daarna naar het hotel terug gegaan en zijn gaan slapen.

Tot morgen
Dikke knuffel van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2928

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: