Washington D.C. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu Washington D.C. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

Washington D.C.

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

30 Juli 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,
Vandaag zijn we naar Washington D.C
gegaan met de trein. Het was een reis van 3 uur. Het was een hele fijne reis. We logeren in het Hilton hotel. Vanmiddag zijn naar een museum geweest en daarna hebben we wat gegeten bij een echte Amerikaanse hamburgertent. Dat was lekker maar wel veel. Vervolgens zijn we terug naar het hotel gegaan. We hebben helaas alleen in lobby WiFi. Dus we gaan hier nog even "genieten"

• 31 Juli 2016 - 12:01

Nanda:

Hoi vakantiegangers,

Wat klinkt het leuk allemaal zeg! De foto's zijn ook erg mooi. Fijn dat het zo gaaf is. Ik ben ook wel benieuwd naar die typische Amerikaanse hamburgertent haha! Zal zeker wel een hele grote hamburger zijn geweest. Hoef je voorlopig niet meer te eten hihi. Ik kijk uit naar je volgende Blog Gina. Veel plezier daar.

xx

• 31 Juli 2016 - 19:35

Bas & Marjolein:

Hoi allemaal,

Vanmiddag met Jetje jullie reisverslag gelezen en de foto’s bekeken. Very nice!
    Jet was heel blij om op deze manier van jullie te horen. Wat hebben jullie al veel gezien zeg, geweldig!
    Regina kan leuk schrijven. Groetjes van oma Jet en van ons .