De reis naar Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu De reis naar Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van regina greefhorst - WaarBenJij.nu

De reis naar Charleston

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg regina

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Charleston

Hallo allemaal,
Vanmorgen zijn we in het hotel gaan ontbijten. Daarna zijn we met de auto naar Charleston gereden.
Dat was een rit van wel 6 uur. We kwamen in de avond aan en hebben een paar minuten later de shuttle gepakt naar Downtown
Charleston. Daar hebben we wat vis gegeten.
Vervolgens hebben we de shuttle terug gepakt en zijn we nu op bed aan het chillen.

Tot morgen iedereen!

Dikke knuffel van ons

regina

he allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog (idee van mijn tante). ik ga met mijn ouders en broer op vakantie naar Amerika. ik wil elke dag een stukje schrijven maar ik kan niet beloven dat dat gaat gebeuren. ik 25 juli vliegen wij naar New york en gaan een hele rond reis maken.